I can never leave the past behind

Sitter och tänker tillbaka på alla härliga Kaizersresor jag gjort. Anledningen är att det snart är dags igen. På fredag smäller det på Berns i Stockholm. Jag har inte varit på en konsert sen i augusti förra året, det måste absolut vara ett rekord! Tror dock att det är nyttigt ibland för att behålla känslan under konserterna.


Är så tacksam över att jag upptäckte Kaizers. Utan dem skulle jag aldrig ha träffat Majken eller Tone. Två helt underbara människor! Saknar alla resor tillsammans med dem, sommarturnén 2009 är något jag aldrig kommer glömma. 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för tipset, det ska jag göra :)



Jag målar på duk. Om man ska måla med olja eller akryl är mitt tips att skissa upp bilden jättetunt med blyerts först, kan vara svårt att gå direkt på målningen, och att inte ha bråttom utan att vara noggrann och låta det ta tid. Ett annat tips är att rita av bilder, för det lär man sig jättemycket på!

2012-03-14 @ 14:33:15
URL: http://geminaarts.blogg.se/
Postat av: ida

Vad heter fotoprogrammet du använder? :)

Kan man ladda ner de?

2012-03-15 @ 11:44:22
URL: http://iiiddaa.blogg.se/
Postat av: Majken

<3



Jag tänker ofta på den där resan. herreguud. Allt från de fina dagarna i Bergen med öl på Garage till när vi var tvugna att vänta i 100 år på en buss mitt i ingenstans och inte hade något vatten :-) Saknar dig också!



I övrigt kan jag fortfarande inte äta digistive-kex ;-)

2012-03-15 @ 20:28:00
URL: http://xcsmajken.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0