Midsommarhelgen

Det blev ingen direkt midsommar för mig i år. Jobbade hela dagen och när jag väl stressat mig fram till Motala så var alla midsommaraktiviteter utövade och klara. Jag fick iaf en snaps och lite sill. Alla var dock jättetrötta och festen var över innan midnatt. Konstigaste midsommar hittills.

Vi hade iaf tur med vädret, hehe. Kameran glömdes hemma men Hanna tog några fina kort. Tycker speciellt om dessa på Magnus. De hon lyckades ta på mig var ju inte direkt smickrande så dem får ni inte se här.

Foton, Hanna Sjöholm

Midsommardagen åkte vi och hälsade på Jessica och Henrik i deras nya lägenhet. De har fått det jättefint! Såg dock sämsta filmen någonsin, Drive. Rekommenderas inte!

Blev även en del kortspel denna helg, som resulterade i mig som segrare!


Kommentarer
Postat av: Agnes

Hehe.. glömmer aldrig den midsommar du och jag firade ihop ;) puss på dej! <3

2012-06-25 @ 18:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0