I brist på annat

Sitter i soffan med tusen värmeljus tända och en fantastiskt söt sambo bredvid mig som sitter helt paralyserad framför sitt TV-spel. Tänkte göra iordning en kopp te snart och läsa min nya tidning som jag köpte igår. Försöka hitta lite inspiration från den. Känner att jag saknat det dem senaste dagarna.

Håller även på att måla om inne i köket. Den gräsligt blommiga tapeten var tvungen att ryka och då passade jag på att måla över den nattsvarta tapeten också. Tycker inte svart på väggen passar in så bra, speciellt inte i köket.


Det var väl allt för tillfället. Bilden i inlägget togs i lördags på min fototur.


Kommentarer
Postat av: sofia

åh tack så mycket!! :D

2012-02-07 @ 19:19:15
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0