Bloglovin

Follow my blog with Bloglovin

Gick in på Bloglovin för andra gången i mitt liv och såg att jag måste klistra in något tjoffsan för att kunna "claima" min blogg så jag kan ändra inställningarna. Så detta inlägg är ganska onödigt.

Dock tänkte jag att jag kunde klistra in den här bilden som jag inte vet vart jag skulle få in någon annanstans. Jag är väldigt obekväm med bilder på mig själv och speciellt att ta bilder på mig själv. Men var tvungen att testa självutlösaren lite och detta blev resultatet. Inte jättebra fokus, ganska suddig men vad kan man begära när fokuset ställs in innan motivet placeras framför kameran + att det är taget i ljuset av en glödlampa.

Får testa mer mitt på ljusan dan någon gång.

Har i alla fall på mig min snygga Paul Mccartney t-shirt!


Kommentarer
Postat av: Johanna Fåglund - Foto

Sv: Tack :D

2012-02-12 @ 02:30:14
URL: http://stargirlphoto.blogg.se/
Postat av: Amanda Jonsson

åh, fint med paul mccartney <3

2012-02-12 @ 19:17:05
URL: http://ajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0