Alla hjärtans dag

Nu är dagen snart slut. Magnus har somnat sen någon timme tillbaka och jag själv ska snart lägga mig jag med. Tänkte bara skriva några rader här först om dagen som gått.

Den har egentligen inte varit annorlundare än någon annan dag. Magnus och jag har myst framför tv.n under pläden med massa gos och pussar - men det är inget utöver det normala. Vi valde att fira dagen lite extra genom att äta vår favoritmat istället. Jag valde självfallet sushi. Det finns inget bättre.


Magnus däremot valde att inte bara köpa en, utan två(!) kebabrullar. För att toppa detta åt vi till sist också en massiv kladdkaka som jag bakade tidigare idag för att göra Magnus lite extra glad.

Ni kanske förstår att vi blev proppmätta?

Det var iaf våran alla hjärtans dag. Inga blommor eller kalsonger behövs för att vi ska visa att vi älskar varandra gränslöst. Inte för att jag är emot att andra köper saker till varandra för att visa kärlek, jag själv skulle gärna skämma bort Magnus lite extra om jag hade pengar. Men det behöver jag ingen speciell dag för att uppmuntra mig att göra. Vill jag skämma bort Magnus lär jag göra det när jag känner för det.

Nu ska jag gosa ner mig under täcket med min älskling och sova. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - Foto&Musik

sv: Tack så mycket, detsamma :)

2012-02-15 @ 09:12:17
URL: http://pladdermf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0