Fun - We are young ft. Janelle Monáe

Idag är det en låt som går på repeat här hemma med extremt hög ljudnivå. Hoppas inte grannarna tar illa vid sig, men ibland måste man få skruva upp musiken, hoppa runt och sjunga och bara njuta av livet! Idag är en riktigt härlig dag - fint vårväder, värme och början på en ny händelserik vecka.

Dock har min fot börjat göra ont igen.. Trodde jag blivit av med smärtan men när jag var iväg en tur förut så började det igen. Det måste vara någon nerv som lyckas komma i kläm? Smärtan försvann nämligen när jag bytte skor. Hm. Tråkigt är det iallafall.

Men nog om det, nu ska jag fortsätta "shaka rumpa" till den här sköningen.


Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan! Faktum är att jag inte alls köpt aluminium. Har klippt ut fjärilarna från gamla ölburkar. Hur bra som helst. Det går jättelätt med en vanlig sax. Miljövänligt och snyggt! :)

2012-04-25 @ 17:41:34
URL: http://aet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0