Födelsedag

Magnus fyllde år i onsdags och det glömde jag helt bort att uppmärksamma här. Gamlingen blev hela 22. Uff det betyder att jag är urgammal, eller?
Han fick en onepiece utav mig(en äkta - det är tydligen viktigt) och blev superglad. Han spenderar varje vaken timme här hemma i den. Sålänge han inte börjar använda den utomhus så är jag nöjd.
Jag börjar nästan bli sugen på en egen. Den ser ju faktiskt mysig ut. Jag behöver ju dock ingen äkta så kanske skulle införskaffa mig en. Om någon ska till Ullared så finns det onepieceliknande jumpsuites för 199:-. Hojta gärna då!

Nu ska jag göra iordning lite soppa och rostade mackor. Det borde bli lagom tills älskling kommer hem från jobbet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0