Kaizers @ Vega, Copenhagen 9/3 2011!

Jag ska hålla mig ganska kort och säga - Konserten igår var magisk, lysande, fantastisk och alla andra liknande ord och dess synonymer. En konsert i absoluta toppklass! Igår levererade Kaizers verkligen. Detta är det Kaizers som jag Älskar!

Blev bara två videor från gårdagens konsert för jag hade fullt upp med att vara i extas och njuta.
En for orgelet, en for meg


Svarte katter & flosshatter


Jag kan ju dock berätta lite runtom konserten. Det hände ju kanske inte så jättematnyttigt men värt att nämna är nog iaf mitt hotellrum - som måste vara det minsta jag sett!

P.S. Jag står vid dörren..
En annan rolig grej med hotellet var att det låg på samma gata som 100-tals sexbutiker, gaybarer, strippklubbar m.m. På kvällen tillbaka från konserten stötte jag på otaliga prostituerade.. Stackars satar som stod där i korta kjolar i minusgrader. Brrrr!

Det var allt för nu - mer bilder kommer senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0