Bernhoft

Lägg det namnet på minnet så gör ni er själva en tjänst! För fy satan vad bra karln är.. Igår var han förband för Kaizers och det är just därför han har kommit till min kännedom. Det var kärlek vid första ögonkastet! Han har verkligen allt - karisma, sångröst, känsla.. you name it!

Lyssna! (Och ja, detta är live!)

Funderar verkligen starkt på att köpa biljett till Göteborg nu även då jag egentligen inte har råd pga honom. Starkare må kanske tilläggas, för jag funderar redan på det för Kaizers skull såklart;)

Kommentarer
Postat av: Monka

Han var verkligen svinskön..!

Hoppas att Kaizerts var bra också, men det betvivlar jag inte att du tyckte :)

2011-03-11 @ 17:51:41
URL: http://monicaborlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0