Fredag

Bilder från dagens lektion får vänta då kameran ligger på laddning för tillfället. Den måste ju givetvis vara fulladdad imorgon på turen till Stockholm för praktik i globen. Fan vad kul det kommer att bli! Lever min dröm just nu..

Efter skolan gick Monica och jag till Nousin för att jobba lite på vårat grupparbete och fika. Hon bjöd på otaliga munkar så magen är mer än nöjd just nu. Men det hindrar oss inte från att senare ta en sväng till Burger king och festa till det lite. Det är ju ändå fredag! Kanske även blir ett glas vin senare.. Blev en skvätt över efter förra helgen. Det är vi värda efter den här fullspäckade veckan.

Vi har nu gått mer än halva kursen! Kan inte förstå det.. Om fem veckor är jag färdigutbildad och hemma i Motala igen på heltid. Börjar få lite ångest över allt jag måste hinna med. GAH! Men änsålänge har jag full koll på schemat så det ska gå. All you got to do is have som faith!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0