If it´s all do or die..

Det är skrämmande hur två personer kan ha exakt samma tanke ibland. Jag orkar inte utveckla vad jag menar och hoppar raskt vidare.. Uncle deadlys låtar är att dö för! Jag är totalt nerkärad.. Texterna är geniala, se själva (Ta i beaktning att det kan förekomma vissa fel, det är inte alltför lätt att höra vad han sjunger i alla lägen):

Be carefull what you wish for,
not because it might come true
If there´s anyone behind that door,
chances are they won´t listen to you

So keep an eye out when you go
You know these alleys get dark now
And things you thinking of,
can appear but not seem right

I got the sceleton ride
I got the mazel tov smile
I get monkeyhugs
And if it´s all do or die,
then how stupid am I
To be catched in love,
with you

So be carefull what you wish for
So get you good
There´s no I in us, there´s no I in trust
Whatever thats supposed to mean
Well we´re trying add it up,
get the numbers right this time
Cause this here will never stop
We got life of that we cry

I got the sceleton ride
I got the mazel tov smile
I get monkeyhugs
And if it´s all do or die,
then how stupid am i
To be catched in love,
with you

Be carefull what you wish for
You satellite
So the sky was not enough,
one can always ask for more
But be carefull when you go,
you know these alleys get dark now
And things you thinking of,
may appear but not seem right

I got the sceleton ride
I got the mazel tov smile
I get monkeyhugs
And if it´s all do or die,
then how stupid am i
To be catched in love,
with you..


Kommentarer
Postat av: Anette

Japp, sangene er helt fantastisk, gleder meg til 1 februar <3

2010-01-07 @ 08:53:37
URL: http://anettebriksdalstoreide.blogg.no
Postat av: Majken

Haha fast det här är ju inte samma låt ;-P

2010-01-07 @ 09:20:03
Postat av: Majken

Men du, vad skulle du ha för stavanger-biljetten?

2010-01-07 @ 11:56:21
URL: http://majkenjh.blogg.se/
Postat av: Majken

Írriterar mig förresten över att jag aldrig hör vad han sjunger i sista meningen i refrengen i den här låten^^

2010-01-07 @ 11:57:38
URL: http://majkenjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0