Jag ser det snööööar!

Jag ser det snöar, jag ser det snöar
Visst är det roligt, hurra!
Jag ser det snöar, jag ser det snöar
Nu är det vinter, hurra!


Haha, eller hur går låten? Aja, jag kan nog inte beskriva med barnvänliga ord hur hemskt jag tycker det är med snöfall i slutet på april, därför säger jag bara Gah!

Var iväg med Nelly till centrum imorse för att göra henne sällskap hos ungdomsmottagningen. Då de öppnade två timmar senare än när vi kom dit bestämde vi oss för att fönstershoppa lite och förbanna våra tomma plånböcker . Tänk vad mycket saker man hittar så fort man inte har pengar. Men på fredag är det löning, hurra!!

David och jag hade tänkt åka till Liseberg på premierdagen den 24.e, alltså nu på lördag, men jag tror vi ställer in det. Vädret är inte det ultimata för att köa och åka karuseller. Istället vill jag åka till Linköping och shoppa lite. Mannen ifråga kommer väl dock vilja åka och fiska nu när han får möjligheten så jag får nog ta med mig Nelly, hehe!

Vad ska jag säga mer? Jo, vi hade blodlaborationer i naturkunskapen idag. Vi skulle kolla blodgrupp och studera vita/röda blodkroppar. Det var lite roligt att se allas miner när lärarinnan förklara att vi skulle få bistå med vårat eget blod och var därför tvungna att sticka oss själva i fingrarna med miniatyr-moraknivar. Haha!

Note: Jag har blodgrupp B. Tydligen speciellt då endast 10% av Sveriges befolkning har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0