Ooj, gårdagen sitter i fortfarande..

Hamnade till slut hemma hos Adam igår. Guitarr hero och en hel del kalla sen även utgång. Vi var ganska sent ute men hann ändå ta ett par öl på brygget innan stängning. Sen gick vi hem till Adam igen och såg på en riktigt dålig film! The hills have eyes eller något tror jag den hette.

Vid 11 tänkte jag gå hem men orkade inte längre än till nine to nine, haha! Svängde in till Nelly och Mattias och åt pizza och kollade på disneyfilmer. Underbart!

Nu ligger jag i soffan och sveper i mig vatten. Får se vad som händer ikväll. Både Adam och Nelly sa att de skulle höra av sig, men jag är ganska död just nu så kanske blir en myskväll ensam hemma. Kan vara gott det med.


Kommentarer
Postat av: Z A N D R A :)

Hoppas du får en härlig söndag! :D

2009-11-22 @ 12:47:51
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0