En söndag i början av november

AIK vann SM-Guld. Trodde och hoppades på IFK, men men.. Rolig match ändå och ännu roligare efter slutsignalen! Haha, de klädde av spelarna in på underkläderna och klippte sönder målnätet för souvenirer. Vem kan vara så besatt? Vad gör man med en svettig strumpa när man kommer hem? Hänger upp den på väggen? Ramar in den? Hahah! Jag fick mig ett gott skratt iallafall.

-------------------------------------------

Och äntligen tog jag tag i det och gjorde Majkens underbara sås! Fy satan, jag var i himlen! Jag satt och tryckte i mig bara sås tillslut för att jag inte ville slänga den. Det vittnar om att den är himmelsk.

-------------------------------------------

Nu ska jag plugga lite och sen se lite inspelade program och sova. Imorgon börjar skolan igen. Hejohå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0