Kan inte sova, förlåt!

Jag har sömnproblem och är rastlös. Därför lägger jag in ett hemskt tråkigt och onödigt inlägg som ingen lär läsa.

Tjejlistan -09
Har du ett par blå hotpants? ja
Vem va den senaste du pussade? Tiba
Vad har du för bh storlek? en som passsar
Trivs du med det? ja
Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? vet inte
Vad gjorde du inatt? Kollade på sunes sommar hos Tiba och åt wook och soltorkade tomater
Och i förrgår natt? Kollade på Mamma mia och önskade jag fick uppleva det där.
Vad gör du innan du kan sova? varierar. Läser, ser på film eller sitter vid datorn är väl de vanligaste.
Kan du prata med din mamma om allt? Nej jag har mycket lättare att prata med pappa så det är dit jag vänder mig.
Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? Har ingen pojkvän och vill inte förlova mig och gifta mig nu, om någonsin.
Choklad eller glass? glass
Push-up eller T-shirtbh? push-up
String eller hipsters? hipsters
Stövlar eller gymnastikskor? gymnastikskor
Kjol/klänning eller jeans? beror på väder


Tio fakta
1. Hemstad/ort; motala
2. Hårfärg; svart/brun
3. Längd; 167
4. Frisyr; just nu är min frisyrbeteckning: hemsk!
5. Ögonfärg; gröna
6. Skostorlek; 39
7. Humör; just nu: rastlös
8. Läggning: Människor
9. Civilstatus: singel
10. Vänster eller högerhänt; höger

Tio saker om ditt liv
1. Har du någonsin varit kär? ja
2. Tror du på kärlek? ja
3. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? nje, jag har svårt att bestämma mig för ett svar
4. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? tror det
5. Har du någonsin blivit kär i din bästa vän? jag har någon gång förväxlat vänskap med kärlek men har snabbt kommit "to my sences".
6. Har du någonsin älskat någon utan att tala om de för honom? nej
7. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? ja
8. Har du någonsin haft en hemlig beundrare? vet inte
9. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej. bara attraktion vid första ögonkastet.

Tio saker; Det där eller det dära.
1. Kärlek eller pengar? både och! man kan inte leva utan något av det
2. Vin eller öl? öl
3. Dag eller natt? dag
4. One night stand eller förhållande? beror på
5. Tv eller internet? internet
6. Pepsi eller cola? usch, som att välja mellan pest eller kolera.
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll? varierar
8. Färgfoto eller svart och vita? färg
9. Telefonkontakt eller face to face? face to face
10. Bilddagboken eller myspace? bilddagboken


Har du någonsin...?
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? har aldrig smitit ut
2. Har du någonsin velat ta livet av dig? nej
3. Har du någonsin gjort något du ångrar? ja
4. Har du hoppat bungy jump? nej men skulle så gärna vilja!
5. Har du någonsin gjort slut? ja
6. Har du någonsin gjort slut på en hel tårta? nej inte helt själv.
7. Har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? nej
8. Har du någonsin gått på bio ensam? nej
9. Har du någonsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? ja
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? nej inte världen, men ibland är man inte alltför lycklig över sitt liv

Tio känslor
1. Saknar du någon just nu? ja
2. Är du glad? ja för det mesta
3. Är du fundersam? ibland
4. Är du uttråkad? ja verkligen, jag sitter ju och gör detta!
5. Är du tysk? nej
7. Är du italienare? nej
8. Är du fransk? nej
9. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Nej de har aldrig varit det, men de håller ihop i vått och torrt ändå!
10. Hur många har du vart kär i på riktigt? 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0