Här kommer sommaren


Har haft en underbart härlig dag. Åkte till stan vid 12 och mötte upp Joel som muckade för några dagar sen. Vi satte oss på Lilla hem och fikade och pratade minnen och annat. Sen gick vi på presentjakt åt hans mamma. Ett halsband med ett körsbärssmycke och en dofttvål fick det bli till slut. Sen var det dags för stranden. Där joinade även hans flickvän Sara och min syster oss. Senare även Daniel, Mårtensson och Jocke. Kom hem för cirka en timme sen, så det blev en heldag ute i det vackra vädret idag med trevligt umgänge.



Funderar på att sätta mig ute på altanen en stund med en kall öl och bara njuta. Kan jag avsluta dagen på ett bättre sätt?

Kommentarer
Postat av: Majken:)

Jag hatar dig för din jäkla brunfärg!!!!!

2009-06-22 @ 21:54:25
Postat av: Majken

Har du kollat InterRail?

I såna fall, glöm inte att ha med dig passet för annars gäller inte biljetten :)

2009-06-23 @ 19:34:36
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0