Är hon bara lite speciell är jag Ziggy stardust

Haha, klockrent! Ska väl vara lite snäll och hålla inne på vem som menades.

Efter en tur på stan med syster till klockan 8-9 åkte jag till Fredrik (Nyman) för att ta några kalla och bara umgås. Men vi blev rastlösa och gick ner till en fest som låg i huset bredvid. Jag och fem killar. Ni kan ju förstå hur samtalen utvecklade sig där. Vi drog senare vidare till Brygget och hade det faktiskt riktigt trevligt. Bandet spelade gamla klassiker och var faktiskt ganska bra.

Dock var det en del bekanta ansikten som drog ner mitt humör lite. Vissa saker borde man inte säga. Jag kan ta att folk pratar skit och narrar mig bakom ryggen. Sålänge jag inget vet så finns det inget att bry sig om. Så att du ska berätta att folk gör det när jag är ute och försöker ha kul är bara onödigt.

Men men, Fredrik och jag drog oss vidare hem till mig och kollade på scrubs halva natten så det slutade lyckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0