Slutkörd och exalterad

Jag är död! Jag har jobbat så mycket och hårt de sista dagarna att jag bara skulle vilja sova 4 dygn i sträck. Men istället ska jag upp klockan  4 inatt för att hinna med tåget som går kl 6! Nej det tar inte 2 timmar att göra sig iordning, men jag är nojig och vill vara på plats på tågstation minst 45 minuter innan det går. haha!

Resplanen: Imorgon åker jag till Trondheim med tåg och är framme ca 21.00. Jag har alltså en 15 timmars lång resa framför mig. Wiie! Där får jag sova hos Lena. Dagen efter möter jag upp Majken på tågstation i Trondheim och tar tåget till Vaernes där vi ska hyra en bil och köra till Storås. Väl där är det konsert med Kaizers!!! :D
Dagen efter tar vi bilen tillbaka till Vaernes och sedan flyger vi till Bergen. Efter det blir det Färja och buss till Uskedalen där nästa konsert är.
Och dagen efter det åker vi till Bergen igen och sedan bär det tyvärr av hemåt för mig. Är alltså hemma igen på måndag. Så ni hinner inte sakna mig det minsta;)

Så nu är jag packad och klar och ska efter jag duschat slänga mig i sängen och sova. Ha det gott alla glada, det ska iaf jag ha! :D

Kommentarer
Postat av: majken

Okej :-) Nej jag vet inte. vad har du för bank? Jag har ju SEB så för mej är det bara att klicka på "överföring" och sen "engångsöverföring".

Sånt är ju alltid olika beroende på vilken bank man har så det är nog bättre att du kollar på din banks hemsida

2009-07-29 @ 19:32:22
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0