Nyår 08/09

Ja, det var en underbar nyårsafton i år! Jag och Tora umgicks hela dagen från 11 till ett par timmar efter tolvslaget. Vi började med att gå på stan som lyckligtvis hade öppet. Jag köpte min nyårsklänning (snakka om att vara sent ute) och så blev det en tur in på systembolaget.
Vi åkte sen hem till mig där vi åt potatisgratäng och fläskfilé.. Vi njöt som aldrig förr! Efter maten fixade vi lite nyårsdrinkar med melonvodka, sprite, jordgubbar och partysugrör, de var oerhört goda! Medans vi njöt av dessa var det dags att fixa till sig lite.. Vi blev riktigt fina, ikke sant? ;)
Vid 21 åkte vi till Stefan som hade fest. Det blev en hel del lekar och dricka och en halvtimme innan tolvslaget rörde vi oss ut mot torget för fyrverkerier och nedräkning tillsammans med halva Motalas befolkning. Nyårskyssen fick Tora;) Efter lite mingel åkte jag och Martin hem till mig för efterfest bestående av Bond, Live and let die;)

Tack Bruno för att du gjorde mitt nyår till det bästa!

Det togs förvånande lite bilder på nyår så får lägga ut en ikke aktuell bild på Martin.

Kommentarer
Postat av: Majken

vad fin du var! :)

2009-01-03 @ 15:26:51
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0