Det blir ei lang natt

Vær så snill og send meir brennevin
La oss drikke som svin
Noge å sove på
Det blir ei lang natt
så drøm hardt


Stjernene sa du får et langt liv
Du sko ikkje hørt på dei
Du sko holdt din sti rein
Kun ei natt i gjen
så mangt du sko ha drømt

Alt me kan gjer er å hjelpa deg på vei

I morgen må du ta de siste stega
Og eg forstår at du spør
Var dette livet,var dette alt

Maten på chillout igår var magisk! Jag åt stekt lax med potatisgratäng, wokade grönsaker och räkröra.. Det vattnas i munnen på mig bara genom att tänka på det. Efter hockeyn åkte jag till Dennis och Matti och kollade på film, appaloosa tror jag den hette. Den var ett sömnpiller!

Idag ska jag först ta mig till korpen för att sola och sedan blir det kanske Dennis & co för tredje dagen i rad. Det är ju finalmatchen i hockey inatt och det är ju mycket roligare att se på sport tillsammans med andra! Hejja Sverige!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0