Jobbjobbjobb

Kunde inte sova inatt heller, så vid halv 7 gick jag upp och tog en sömntablett.. Tror ni inte Willys ringer halv 10 och vill att jag ska jobba 10-18. Så nu är jag seg som en skalbagge. Men inte får jag sova ikke, jag ska till Manju och Tiba för lite partyhattmys.

Ska snart ner och äta vårrullar med ris och sötsur sås (finns det något godare?!), och sen blir det lite stress. Jag som hade tänkt åka till stan idag för att jag känner att jag inte har något att ha på mig, får helt enkelt försöka hitta något fint utav det jag har. Ingen lätt uppgift! Lär nog skrika av frustration i en timme ungefär. Haha!

Ha en underbar fredag allesammans!

Kommentarer
Postat av: ida

guuuud va jobbigt, försök och sova i natt då=)

2009-02-13 @ 20:15:37
URL: http://thoursie.blogg.se/
Postat av: Majken

Screw Willys.

Great minds think alike ;)

Det blir Skive Beach Party för boysen förresten! #e Juni partar dom loss där nere. Skall vi få med oss den får vi (iallafall jag) köra det som en dagstur. Åka tidigt och åka hem sent. Det skriker student den 5e så alltför länge kan jag nämligen inte vara borta kring de datumen!

Har förresten en liten utmaning till dig i bloggen ;)

Deep shit, you are in deep shit......

2009-02-13 @ 23:59:24
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0