Ojojojojoj

Vaknade imorse helt naken i ett rum som såg ut som ett bombnedslag. Sängkläderna var ute i hallen, mitt väskinnehåll var utspritt överallt.. Jag bestämmer mig för att gå ner och dricka 50 liter vatten. Då träffar jag på pappa som berättar att jag varit uppe och spytt hela natten och undrar hur jag mår.

Jag blir jättechockad. Har jag spytt inatt? När jag börjar försöka minnas det inser jag att jag inte minns mycket alls från kvällen. Jag minns att jag var på förfest hos Jocke och att vi senare tog taxi in till stan. Sen minns jag att Amanda Roséns vän skriker åt mig, men varför vetifan? Helt plötsligt är jag inne på Sibylla och pratar med Tiba. The end. Jag minns inget mer.

Vad hände med Nelly? Med Gustav? Hur kom jag hem? Vad hände på stan? Varför skrek Amandas vän på mig? Varför pratade jag med Tiba och om vad? Frågorna är många..

Fick precis reda på från Jocke att han fixade taxi till mig och följde mig till dörren. Tack! Får betala tillbaka nästa gång om du vågar festa tillsammans med mig igen efter detta.

Mamma tror jag blev drogad. Haha, optimisten själv! Nej, några öl, en hel del jäger och några glas rom klarar nog av att totalt sabba minnet på en stackars flicka.

Nu blir det att slappa framför tvn med familjen och där lär jag stanna hela kvällen. Måste vara kry i huvudet imorgon så jag kan plugga. 

Först ska jag ringa Nelly och fråga henne om gårdagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0