Allt o lite till..

Nu har jag varit frånvarande väldigt länge känner jag, så det är dags att summera lite vad som hänt.

Dan före dan före dan: Jag åkte till David och åt laxtoast och spöade honom i wii. Höhö!
Dan före dan: Myste med syster och Daniel framför bingolotto och vann inte ett ski-!
Julafton: Underbar dag med stora släkten, mat i enorma mängder, kalle anka, Greveholm, finsk tomte(inte drucken), Julklappsspel och annat smått och gott.
Höjdpunkten var när mamma fick Kissbiljetterna.. Hon började gråta av glädje! Underbart.
Den värsta händelsen var när tavlan mamma och pappa fick på Molly ramlade i backen och slogs i tusen bitar. (Men vad är en jul utan lite drama)?
Min bästa julklapp var ett fotoalbum jag fick av min syster fyllt med massa bilder och kommentarer som gick rakt in i hjärtat. Satt och skratta och grät i omgångar<3

Här får ni lite oredigerade bilder:




Denna coola bild får avsluta.

Igår tog jag det bara lugnt med film och bastu och idag har jag varit i Linköping tillsammans med miljontals andra människor och trängts. Uff! Paniken satt i halsen..
Nu blir det tacos och sen fest. Får se om man tar sig ut till Harrys också. Skål!


Kommentarer
Postat av: Majken

Du är medveten om att om det skulle bli olagligt enligt lag att blogga lite så kommer du ryka dit direkt?



:-)

2009-12-28 @ 11:10:01
URL: http://majkens.se
Postat av: Majken

Haha :-)

Det är för att jag har "slutat". Har försökt sätta lösen på skiten men det vill sig inte. Gick tillbaka till 2007 och läste några inlägg som jag skämdes som en hund för och sen kände jag bara att jag ville ta bort alltihop. Så blir nog så att jag gör en helt ny istället.

2009-12-29 @ 09:12:41
URL: http://majkens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0