Feeder

Såg programmet med Thomas Järvheden häromkvällen och fastnade för den här låten. Härlig text, haha!

Smaken är som baken,
En del tycker lagom är rätt
Andra gillar tjejer magra som skelett,
Och vissa tycker fett är hett

Jag själv har gått ett steg till
Jag håller min blick helt still
Jag ger henne näring, oljeförtäring
Jag älskar min feta kärring!
För jag är feeder

Feeder älskar feta individer, stora som asteroider
Hon säger bristningarna svider
Men spela roll att hon lider
Jag är ju feeder

Om hon ber mig om ett kycklinglår
En hel jävla kalkon hon får
Och fast hon är mätt så fixar jag lätt minst sju kilo efterrätt

Nu vet jag att ni säkert tycker jag är ett svin
Men jag känner faktiskt att på sista tin
Är frugan så trist och bara ligger där
Och jag känner mig inte kär

Men hur lämnar man sin egen skapelse av fett?
Det skulle faktiskt inte kännas rätt
Men hon kan ju inte hämnas på mig där hon ligger still
Så jag passar på att föda upp en till!
Jag är en feeder..

Feeder älskar tjocka individer
riktiga fetma invalider
Jag hoppar upp på dem och rider
Mot deras fettvalkar jag gnider

Jag är en feeder men jag känner att jag glider
Ner mellan dessa elefanthybrider
Det spelar ingen roll hur jag strider
Jag kläms ihop till en mosad feeder
Men det är långt ifrån att jag lider
Nej för mig är det härliga tider
Jag kläms ihjäl som en lycklig feeder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0