Tack

Först o främst vill ja säga tack till min underbara vän Jocke som gav mig en otroligt fin födelsedagspresent, ett presentkort på Kicks. Passar mig perfekt! Och för en riktigt rolig kväll som innehöll fika och "Don´t mess with the Zohan. Haha. Har inte skrattat så gott på länge! Underbar film..




Tog ett kort idag på mig så att ni äntligen kan få se lite hur min frisyr blev. Here it is, vad tycker ni?

Okej man kanske inte får en jätteklar bild på hur det ser ut men får se om jag orkar ta ett annat. Jag är inte så förtjust i att ta kort på mig själv.

Kommentarer
Postat av: B

Schysst. Synd för oss andra att du inte är förtjust i att ta kort på dej själv :)

2008-10-09 @ 21:33:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0