Rullet

Ska snart iväg till skolan o fixa ett schema för mina icke avklarade kurser. Förhoppningsvis kan ja få ordning på detta idag så att jag slipper gå hemma o undra o så att ja kan bli klar med skiten, ursäkta språket, någongång. Är oerhört trött på skolan nu!
Sen ska jag till Hugo o fika med Emelie.. Vi har en hel del att prata om.

I helgen var jag ute o festade med Emelie, Lina, Victor och Fredde.. Blev inte en så lyckad utgång, bättre lycka nösta gång! Sen firade jag även min födelsedag med släkten i förskott. Fyller 20 imorgon, grattis till mig! Igår var jag även med Ricoh, min första kärlek, haha. Vi var tillsammans i 4.an och 5.an.. Vi hade riktigt roligt. Såg Wild hogs o spelade kort.. han hade otroligt med tur så han vann. Dock känner jag mej inte nerslagen för det. Jag vet att jag är skickligare^^ haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0