klipp

Har precis klippt mig! Blev riktigt snyggt.. Får se när jag lägger upp nån bild så ni får se men för tillfället kan jag beskriva det för er. Har klippt upp det i nacken men sparat lite längd på sidorna. sen har jag en längre snedlugg och uppklippt mitt på huvudet.. Vet inte om ni får en rättvis bild i huvudet men det är iaf otroligt snyggt! Och jag har min kär syster att tacka för det.
Idag fick jag även Kaizers Orchestras andra skiva Evig pint som jag skickade efter för några dagar sedan.. Nu fattas bara deras nyaste album Maskineri så har jag en fulländad samling. Fast om jag ska räkna in deras soloprojekt och tidigare projekt är det ett antal skivor kvar. Men får ta lite i taget^^


Och nu är det bara 51 dagar kvar tills Kaizers spelar i Sthlm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0