Måndag 13/10

Hade helt glömt bort att jag skulle träffa EmelieHugo kl 18i lördags, så när hon ringde och frågade vart jag var kvart över fick jag bråttom att ta  mig dit. Drog även med mig syster och väl där beställde vi in mat. Bakad potatis med skagenröra blev det för min del. Senare drog vi oss upp på terassen med varsin kaffe och satt o myste under filtar iett par timmar.

När klockan slog nio gick jag och syster till wetternmagasinet för att kolla på våra farbröder som spelade. Det var riktigt underhållande måste jag säga. Massvis med folk, dock mest i 40 års åldern. Vilket gjorde att Jessica och jag drog ner medelåldern en aning. He-he! Senare kom även Daniel och Martin, men de var en aning på lyset så jag skjutsade hem dem straxt därefter.

Väl hemma joinade jag pappa och hans vänner i en pokerrunda och vid 4 snåret var det dags för sängen.

Vid 6 snåret igår, söndag, åkte jag o hämtade upp Emelie och körde till McDonalds. Vi var en aning sugna på skräpmat. Dock måste jag säga att det inte smakade idag. Var visst inte så sugen på en flötig hamburgare trots allt.. Klockan 8 åkte vi till ishallen och kollade på när Victor, Emelies pojkvän, spelade hockeymatch. Kallt!

Nu är klockan 01.26 och det är dags att brottas med kuddarna. Skriver kanske en rad när jag vaknat.

Lykke li - I´m good, I´m gone

Jag vet det är en äldre låt av henne, men den är underbar! Lyssna och njut.

Sitter i sängen och försöker samla ihop krafter för att göra mina geografiuppgifter. Jag blir en aning förbannad på mig själv att jag ska ha så svårt att komma till skott när det gäller skolarbete. Förstör ju bara mina chanser att komma ifrån Motala. Dock får min söta Molly upp humöret på mig lite. Hon kom nyss in o gosa med mig. Se så sött!

Och idag är det endast 10 dagar kvar till Kaizers i Oslo!


Avslutar med en liten bild från
Göteborg, trädgårn. Jag står längst fram men skyms dock av mina exalterade vänner Jessica, Anton och Victor. Och så klart en del för mig okända människor. He-he

Kommentarer
Postat av: Ricochet

Hej!

För tillfället tar jag faktiskt inte betalt för att göra designer, men gör det helt utifrån att det måste vara frivilligt. Jag gör det helt enkelt bara om jag har lust och känner att jag skulle kunna komma på något skapligt till just den bloggen. Detta eftersom en av de saker jag stör mig på mest är de som bara gör nästintill identiska layouter på löpande band, och ibland matchar inte ens den färdiga layouten med bloggens innehåll.



Men jag skulle absolut kunna tänka mig att peta ihop något till dig. Men jag kan som sagt inte lova något eftersom jag alltid försöker tvinga mig själv att vara så originell som möjligt. Hör av dig till [email protected] så ska vi se vad vi kan komma fram till :)

2008-10-14 @ 19:50:17
URL: http://ricochet.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejhopp kikar in:) Hoppas du får en trevlig kväll! Gillar du scones och vill bli lite suktad så tycker jag du ska ta och kika in;) kramar

2008-10-14 @ 19:57:37
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Johan Sundqvist

Tjo,varför ska jag bli medlem i M2M?

2008-10-15 @ 11:41:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0