Åh härliga juletid

Jag känner julen som ett väsen inom mig, haha! Eftersom vi inte firar hemma imorgon bestämde vi oss för att göra oss ett litet julbord här hemma ikväll. Det blir janssons, omelett, köttbullar och prinskorv, sill, äggskivor, rödbetssallad och viktigast av allt julskinka! Mums..
Hela dagen har pappa spelat julmusik för att vi ska få en härlig stämning. Just nu spelas, tomten jag vill ha en riktig jul (vet inte om den heter det, men de sjunger just det om och om igen, haha!)

Och jag ska snart ner till affären för att köpa 4 julklappar för 100 kronor. Vi brukar spela ett spel på julafton där man ska försöka vinna så många julklappar som möjligt, det är faktiskt riktigt roligt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0