De involverte

Igår hade jag en heldag med Thomas. Jag hjälpte honom att regla hans föräldrars hus, vilket tog otroligt lång tid och var extremt jobbigt i hettan. Vi tog dock en sväng på motorcykeln ner till vattnet och badade och åt tonfisksallad i vadstena emellan allt slit, vilket var en skön omväxling. Det var riktigt skönt i vattnet, det måste ha varit minst 24 grader.

Sen åkte vi hem till honom och myste framför tv.n som två döda sillar.. Helt slut var vi. Men även fast dagen kanske inte låter så himla rolig i ord så uppskattar jag den. Bara att få hitta på något med pojken är värt nåt.. Och då vi har haft det lite kärvt på sistone så ser jag på dagen som en stor ljuspunkt för vårat förhållande. Jag fick även min egna nyckel till hans lägenhet igår vilket är ett stort steg för oss! One small step for man, one huge step for Therese and Thomas;) haha

idag har jag otroligt ont i ryggen och tänker inte göra många knop alls.. Väntar för tillfället på att pappa ska komma hem med min nya telefon, en Sony Ericsson C902. Egentligen är jag nöjd med den jag har nu, en Sony Ericsson k800i. Men jag har haft den i ca 3 år nu så är dags för en förändring^^

Aja nu ska ja iväg och skjutsa Syster.. Sen blir de väl att lära känna sin mobil innan jag ska fika på Hugo-terassen och sen träffa pojken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0