Helgen

Var i Motala i helgen då vi blev bjudna hem till mina föräldrar tillsammans med "svärföräldrarna". Det bjöds på god mat och sällskapsspel. En mycket trevlig afton. Tänkte att jag skulle ha tagit en del kort med min nya kamera i helgen men batteriet dog, haha! Jag får börja ta med mig laddaren eller dubbelkolla innan jag åker någonstans om jag har batteri kvar.

Men en liten söt bild på Molly hans med.


Lilla gullepluttan. Hon avskyr kameror så det är inte lätt att få en bild på henne. Det blev en hyffsat fin bild med tanke på att den är tagen i mörker. När man fotar Molly får man strunta i ljusförhållanden och helt enkelt passa på när hon ligger still, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0