Lägenheten

Tänkte dela med mig lite bilder på lägenheten jag och min älskade sambo Magnus flyttade in i den 17 september.
*
Innan vi satte igång att måla. Vardagsrummet var ljusblått och sovrummet var mörkgrått med en fondvägg.




Efter första målningen

Hallen


Badrummet

Köket

Märk skåpet vi var tvungna att såga bort för att lyckas knöla in soffan i lägenheten. Hehe, för tillfället får den tjänstgöra som "alkoholhylla". Men allra bäst är ändå diskmaskinen!

Vardagsrummet

Vårat vackra "soffbord" innan vi införskaffade oss ett nytt från ikea. Dock har jag inte tagit bild på det än.. Kanske kommer imorgon. (soffkuddarna är i samma färg som gardinerna. Konstigt nog ser det inte ut som det på bilden).


Sist men inte minst, sovrummet.

Vår nya garderob.

Har tyvärr inga fler eller nyare bilder just nu. Mina gardiner följde med syster hem till Motala för att sys upp lite så bilder på dem kommer senare.

Nu har ni iaf fått en liten blick in i vår lägenhet. Lovar att uppdatera allt eftersom.

Måste även be om ursäkt på den dåliga kvaliteten på bilderna. Min kamera är som jag tidigare tjatat hål i huvudet på er om - kass!
Och jag har tyvärr inget fotoredigeringsprogram.
Men jag hoppas ni står ut.


Kommentarer
Postat av: malin

oj ja skrev visst på fel inlägg:) de va lägenheten ja ville berätta om hur fint ja tycker ni har gjort;)

kramar

2011-10-31 @ 22:46:10
URL: http://fotomedmalin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0