Nytillskott

Nu ska jag äntligen visa upp lite bilder på våra nya tillskott i lägenheten. Ska bara varna känsliga tittare för bildkvaliteten: den är usel. Frågan är, är det kamerans fel eller mitt eget? Hehe.

Vårat fina soffbord från Ikea. Hela 199 kronor fick vi ge för det. Klipp!

Vår fina pläd från Chilli är värd sin egen tid i strålkastarljuset. Den är helt klart min bästa vän! Helt underbar.. Lär inte frysa en sekund i vinter.

I Ullared hittade jag äntligen en öljettkappa till köket som jag tyckte passade. Känns genast mycket mer hemtrevligt med gardiner.

Och äntligen har jag fått hem mina fina gardiner till sovrummet som min syster sydde upp åt mig.

Sådär det var allt för idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0