Chilli

Idag åkte jag och Magnus in till Chilli i centrum här i Norrköping för att köpa den här fina bokhyllan på bilden nedanför(fast i svart). Leveranstiden var dock ganska lång. Vi måste vänta till vecka 2, 2012. Det är lite trist att inte få ta hem den direkt men nu har vi iallafall något att se fram emot. Får se det som en försenad julklapp till oss själva.


Jag klickade även hem den här fina lådan som ser ut som en bok för förvaring av tv-dosor, pennor etc. En liten skräpgömma helt enkelt. Tyckte den var riktigt rolig. 119:- fick jag ge så det bränner inte alltför mycket i plånboken heller.

 


Tror det kommer bli jättefint här hemma när dessa gobitar landar i brevlådan. Längtar!
Gud vad jag tycker om inredning. Speciellt när det är mitt eget.

Kommer förresten lite uppdateringar om Ullaredsköpen m.m. inom kort. Ska bara få pinnen ur och ta lite bilder med kameran.


Kommentarer
Postat av: åsa

VART klickade du hem den ifrån? veeet att ja sett en sån nånstans men kommer inte ihåg vart..

2012-03-17 @ 17:54:33
URL: http://asapettersson.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0