Run, Joey, run!

Måste bara säga att jag verkligen har fått upp ögonen för Glee. Blev ju i och för sig stormförtjust redan från början men orkade inte följa serien på tv. Glömde bort att kolla på flera avsnitt så då struntade jag till slut i att kolla helt och hållet.

Nu har jag dock sett alla avsnitt fram till mitten av säsong två. Det finns sorgligt nog inga fler utgivna avsnitt för tillfället. Iallafall, ett utav mina absoluta favoritögonblick i Glee är när dem sjunger Run, Joey, run. Tyvärr fanns inte någon video till låten (förutom någon som hade filmat sin TV) så ni för nöja er med musiken.

Vill dock uppmana er till att kolla på Glee om ni inte redan gör det. Hysteriskt kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0