1a december

Det är första december, vilket betyder att jag får börja kolla på greveholm! Det är så underbart med traditioner.

Jag har även fått börja arbeta på Elite Grand Hotell här i Norrköping vilket är riktigt roligt. Det är just nu bara en timanställning, men jag är ändå riktigt glad för det. Känns bra att man får komma ut och göra lite nytta samt dra in lite pengar. Nu bidrar jag ju ändå med något.

Den här veckan är det dock ganska trist att jag jobbar förmiddag då Magnus arbetar kväll. Vi har knappt sett varandra den här veckan. Dagarna blir enormt långdragna när man får spendera dem ensam. Så imorgon ska jag krama sönder honom!

Hade ju dock besök av föräldrarna här igår, vilket var väldigt trevligt. De hade ju inte varit här sen vi flyttade in i september så det var verkligen dags!

Ne, jag har inget mer vettigt att skriva så tjolahopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0