Sommaren i korthet

Sommaren 2011 har varit allt sommaren 2010 aldrig var. Full av härliga människor, upplevelser och framförallt; full av kärlek.

Har haft fokus på annat håll så har låtit bloggen lida. Och jag vet att mina löften om att uppdatera bloggen oftare aldrig infrias så antingen får man nöja sig med det lilla eller hoppas på ett mirakel.

Visst har vädret inte varit 100 den här sommaren men det har inte påverkat mitt humör. Älsklingen och jag fick 2 underbara dagar i Stockholm med god mat, shopping och karuseller på Gröna lund.



Bilder från hotellrummet



Vi har även hunnit med en tripp till Liseberg med Erkko, Kolmården med hans familj, paintball, ex antal dueller i minigolf men främst av allt har vi köpt en lägenhet i Norrköping med inflyttning 15.e september.



Längtar något otroligt tills jag blir sambo med min otroligt underbara och snygga pojke! <3

Jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: malin

då måste ja komma o hälsa på någon dag i nya lägenheten:D

stort lycka till!

kramar

2011-08-11 @ 11:47:45
URL: http://fotomedmalin.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0