Testar att mobilblogga.

Idag var jag och hälsade på sötaste kusinbarnen och fikade. De växer upp något otroligt fort! Känns som igår som Kelvin föddes. Men lillebrorsan till han är ju närmare 8-9 månader gammal nu.
Det blev än och annan bulle så kändes nödvändigt med ett pass på gymmet efteråt. Drog även med mig Nelly. Det är dags att få igång henne också nu. Inte för att hon är tjock utan för att träning mår alla bra av! Jag börjar verkligen älska att gymma! Vem hade kunnat tro det, någonsin? Inte jag iaf.. Hade aldrig satsat pengar på det.
Btw, jag har blivit mainstream och börjat twittra också. Ni hittar mig på mitt vanliga namn: Theresejarmyr. Fantasilös? Jomenvisst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0