Praktik på Max

Idag har jag fått använda min lite mer kreativa hjärnhalva och sminkat små barn till tigrar, fjärilar, clowner och en och annan spiderman etc. Men allra mest sminkade jag nog hjärtan. Det var nämligen så att första timmen var ganska händelselös så Sandra och jag bestämde oss för att sminka varandra. Sandra fick ett litet hjärta på näsan och morrhår och jag fick två hjärtan på vardera kind. Det resulterade i att 99% av alla barn som kom fram ville ha precis likadan sminkning som mig, även pojkarna konstigt nog, hehe!

Sandra in action

En söt liten hund jag målade

Det var en riktigt rolig praktik faktiskt! Barnen blev så ofattbart glada av att få lite färg i ansiktet^^

Imorgon ser jag fram emot ännu en hektisk dag i skolan samt praktik i Falun med klädesmärket Skank som ska fotograferas. Jag börjar förstå att jag valt så otroligt rätt inriktning i livet, för fy satan vad kul det här är! :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0