O så va de kväller igen då

Shit så fort den här dagen gick, eller rättare sagt hela helgen överhuvudtaget! Schvoooosch... Snart är jag hemma i Motala igen. På fredag kommer jag hem på en liten kort visit och sen är det bara 4 veckor kvar efter det. Weird!

Idag har jag iaf hunnit med en massa nyttigheter såsom städning, disk m.m. Senare tog sig Monica och jag oss ut till Borlänge marknad som pågått under hela helgen och kollade runt lite. Tur att jag inte hade med mig pengar för jag blir så frestad att köpa marknadsgodis, hehe. En liten karuselltur kostade vi iaf på oss, fy satan vad kul det var!


Nu ska jag kolla in svt play, pappa sa att jag kunde följa valvakan live där. Måste ju försöka hålla mig någorlunda uppdaterad. Håller tummarna för att Sverige har röstat förnuftigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0