Min absoluta favoritplats!

Kan ni gissa vart jag är?

Rätt! På tåget på väg tillbaka mot Borlänge. Och det hade redan hunnit bli försenat med 20 minuter när det till slut kom fram i Motala. Det resulterar dock bara i att jag slipper sitta stilla i Hallsberg i 40 minuter vilket är en bra grej! Nu behöver jag bara sitta här i 20 (enkel matte).

Helgen har varit riktigt lugn och skön. Tog en sväng till Linköping i fredags och hälsade på Oscar & co. Vi gick till Villevalla pub där de hade över 90 olika sorters öl. Dock skulle jag ju köra hem på kvällen så jag nöjde mig med en alkoholfri öl, haha! Första och troligtvis sista gången.

Under lördagen gjorde jag allt matnyttigt såsom tvätt, läxor, disk mm. Blev även en kort visit hos David på kvällen för en kopp kaffe. Stackaren var dessvärre helt död efter gårdagens kräftskiva. Men, men.. sånt som sker.

Söndagen var en riktig söndag. Blev riktigt förslappad och låg mestadelen av dagen i soffan framför tv.n. Kan inte bestämma mig för om det var skönt eller helt enkelt bortkastad tid. Men nu är det ju snart dags för en ny hektisk vecka så kanske var behövligt med en dag i stilla mak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0