Åhlenspraktik

Då var man hemma i kära Motala en sväng äntligen. Det är så härligt! Dock har jag väl mest fått ägna mig åt tvätt, disk och annat matnyttigt. Och helst skulle jag göra en fotografering idag men det ser ut som om jag inte får tag på en fotograf. Fan!

I torsdagskväll innan jag åkte hem praktiserade jag och några fler utav flickorna på Åhlens inne på kupolen från 18-22. Främst var det dock småflickor som kom och ville bli sminkade men det var roligt ändå.

En liten söt bild på oss flickor, redo och glada. Illa att jag själv syns i spegeln, hehe!

Vi fick ett litet småplock utav varor som tack för hjälpen. Det piggar ju alltid upp, tack tack! :)

Nehe nu ska jag ut på fotografjakt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0