Nu tar vi nya tag!

Igår blev ganska hårt. Vaknade upp imorse med väldigt tungt huvud men tog mig i kragen och gick upp och åt en stadig frukost och en låååång dusch. Så nu känner man sig mänsklig igen.

Gårdagen var ingen höjdare. Förfesten slutade med att jag fick gå in till stan själv med två främlingar för att taxin blev full. Kuljul! Sen väl ute var det mest bara sura miner bland folk så jag gick hem. Ens egna säng är nog det bästa som finns ibland.

Kan konstatera att jag inte är mycket för krogen längre. Förfester är tusen gånger roligare. Varför lär jag mig aldrig?

Men idag är det soligt och fint ute så nu ska vi inte hänga läpp. Tror nog jag ska ta mig en härlig höstpromenad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0