Jag vet vad jag gör den 19 november 2011!

Då är jag nämligen i Stavanger på Rogalands teater och ser Sonny, Kaizers teaterproduktion! Det känns lite skumt att boka biljetter till en föreställning som inte går av stapeln förrän om ett år, men det är ju ungefär samma sak som med biljetterna jag köpt till konserten den 9.e april i Oslo spektrum. Dem köpte jag ju i februari-mars någon gång.

Och det är en sjuk tanke för det känns banne mig som igår som jag köpte dem. Och då har det ändå gått mer än ett halvår sen dess. Tiden bara springer iväg! Och jag kan inte beskriva hur mycket jag längtar tills jag står där inne och skriker och svettas tillsammans med en massa andra trogna Kaizersfans<3

Här bjuder jag er Kaizers/Nephew med Jesus jesus. Fasiken att man inte var där, det här är ju riktig öronorgasm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0