Den som lever får sjå

Det var ett tag sen nu som jag visade mig här, men ända sen jag flyttade hem i fredags så har det varit 1000km/h. Det är så mycket man vill göra och timmarna på dygnet räcker inte till.

Jag var bl.a på hudkonsultation idag för att ta reda på vad jag har för slags hudåkomma i ansiktet. Låter hemskt men jag kom inte på något bättre ord. Fick reda på att jag har en mild variant av rosacea och ytliga blodkärl. Tack! Jag har inte bara psoriasis utan detta också. Livet är då fasiken inte rättsvist ibland. Dock fick jag en tid nu för IPL-behandling. Detta innebär kraftig reducering utav rosacean och de ytliga blodkärlen samt uppfräschning av huden (fina linjer och porer slätas ut eller försvinner helt). Hallelujah säger jag, buhuhu säger min plånbok.

Idag kunde man för första gången även höra Kaizers nya singel Hjerteknuser på P3 vid tretiden och nu ligger den även uppe på soundcloud. Helt fantastiskt underbart magnifik superbra låt! I´m in love. Haha like always. Kan Kaizers någonsin göra en dålig låt? Gör dig själv en tjänst och lyssna!

Kaizers Orchestra - Hjerteknuser by KaizersOrchestra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0