Första grillningen och earth hour

Jobb, jobb,jobb, skola, jobb, socialt liv, jobb.. Så ser min vardag ut just nu, vilket innebär att bloggen blir åsidosatt. Men enda sättet för mig att förbättra mig är ju att skriva inlägg - inte att lova att skriva i framtiden - så här kommer ett litet kort ett om gårdagen.

Hela fredagen och lördagen till 15 jobbade jag så den biten hoppar vi snabbt över..  David hämtade mig från jobbet och vi åkte direkt till Linköping för att inhandla en tavla till vardagrummet (det slutade med två tavlor + lite annat smått och gott). Efter det åkte vi hem till Motala och handlade mat för kvällen och resten av veckan och satte, så fort vi kom hem, på grillen. Två minuter i halv nio var vi klara och hade släckt ner alla lampor och tänt en brasa samt en massa ljus istället. Det kändes dock som om vi var de enda som hade uppmärksammat earth hour i stan. Skäms!
Efter maten, som var så otroligt sjukt gott, satte vi oss och spelade TP. Haha, vi var sämst! Men kul hade vi.. Vad är en potatis som har blivit rullad i mull? - Mullad! Hahaha! När klockan började närma sig tolvslaget ringde syster och ville ha skjuts hem från Linköping - Så snälla som vi är åker vi dit och hämtar henne såklart.

Imorse började vi dagen med en välförtjänt sovmorgon och sedan en lyxfrukost bestående av tonfisk och makrillmackor. Vid 3 var det dags för han att åka till äventyrsbad med ungarna och då åkte jag hem och fixade mig och stack till syster för att fira Daniel som fyllt 23 i veckan.

Sådär, voila! Här har ni ett riktigt matnyttigt inlägg om min helg, haha! Nu måste jag ta tag i mina studier, så om ni ursäktar.. Tills nästa gång, när nu de blir, ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0