Wow, jag är tagen av stolen..

Mina förväntningar på Geirs nya skiva har varit skyhöga och ändå så är resultatet tusen gånger bättre än mina vildaste förhoppningar. Jag älskar det lilla jag hört redan efter första lyssningen! Zahl verkar vara som bortblåst och de kallar sig nu Uncle deadly, ett namn som känns lite malplacerat men jag bryr mig inte nämnvärt. Det är musiken jag bryr mig om! Följ länken nedan och lyssna du med.

Uncle deadlys låtar

Skivan släpps den första februari vad jag har förstått och nu längtar jag bara tills jag får ha den samt några konsertbiljetter i mina händer!

Kommentarer
Postat av: Majken

Vad skall du ha för den då?

2010-01-05 @ 10:24:53
URL: http://majkenjh.blogg.se/
Postat av: Majken

Men du, du vet att det kan ta upp till tre dagar innan en överföring från Norge kommer fram? Ifall det är en från Norge som skulle föra över, då.. Och att du måste betala en avgift på typ 150 när man överför mellan länder. Tänkte bara så du inte lovar bort biljetten till någon annan och så kommer hennes pengar in och bla bla bla :)

2010-01-05 @ 13:40:43
URL: http://majkenjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0