Ta mig inte på för stort allvar

Idag blev det en liten utflykt till Linköping med syster. Fick med mig lite småkraffs hem (mest smink, as usual). Dagens höjdpunkt var att se ursinnet bubbla upp inom min syster när två ungar springer runt henne, haha. Där har vi någon som inte gillar barn.. Blev även lite grejer till systers lägenhet som börjar bli oerhört fin nu. Här får ni en liten sneakpeak;

Som ni ser är julen helt borta. Älskart! Visst längtar man till julen ca 1 vecka innan på grund av den goda maten och gemenskapen, men fytusan så skönt det är när den är över! Någon som börjar bli gammal? Någon som gillar snö är iaf Molly, se så söt hon är!

Nehepp nu var de slut på mitt nonsens för idag. Ska iväg till Nelly en sväng och sedan kanske födelsedagsbarnet hör av sig. Ha en härlig fredag folkens.

Kommentarer
Postat av: Majken

Nu vet jag inte vad jag skriver igen för jag ser inte fältet ^^



GULLEVOVVE!! Jag lovar, en vacker dag kommer jag kidnappa den! Så himla söt!



Jo, ungefär så som jag känner för sommaren haha :) Finns inget att göra förrutom att svettas ^^

2010-01-09 @ 09:28:37
URL: http://http.//www.majkenjh.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja, det är ju det :-) Hade aldrig klarat bo i ett land där det alltid är samma väder. Även om jag inte är så jättefanatisk av sommaren är det ju skönt med omväxling.



Konstigt med bloggen också, alla andra bloggar ser liksom helt vanligaa ut så det är bara din. Men på min dator på jobbet ser din också helt normal ut. Är bara på hemmadatorn det blir jobbigt.

2010-01-09 @ 15:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0