Här kommer ett jätteintressant inlägg!

Alla vet vi att Therese Jarmyr avskyr vintern och kyla, och idag hörde hon något som förfärade henne! På radion talade dem om rekordkyla i norr; hela 40,8 minusgrader.. Köp en utlandsresa till henne direkt innan hon fryser till is!

Skämt åsido. Men fy satan vad jag är trött på att vakna mitt i nätterna av att jag skakar som en vibrator som löper amok, eller att jag inte klarar av att vara utomhus mer än tio sekunder pga kyla. Jag är även fruktansvärt trött på att hela tiden halka runt och vara rädd för att bryta varenda ben i kroppen! Jag vill bara härifrån..

Anyhow; nu ska jag sluta gnälla och gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: David

Två veckor till sen får det som sagt vara nog... haha

2010-01-08 @ 08:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0