Dags att hålla fast i pengarna..

Har precis köpt flygbiljetter till februari och konstaterat att jag inte får röra mina kvarvarande pengar tills dess. För att försäkra mig om att jag lyckas har jag satt över pengarna på mitt sparkonto så att jag inte kommer åt dem via mitt kort. Jag vet ju att jag har svårigheter att tygla mitt shoppingsug, tyvärr.

Jag vet inte varför jag kände ett behov av att dela med mig av den här informationen, men något måste jag ju skriva här.


Och om någon känner sig manad får de gärna ta tag och hjälpa mig få ordning på min förbaskade bloggdesign!

Kommentarer
Postat av: Majken

Hörru, du har inte tänkt på att kanske börja twittra?

2010-01-18 @ 14:40:30
Postat av: Majken

Hahahaha pinnen ur arslet! :D

2010-01-18 @ 15:44:18
URL: http://majkenjh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0